اتحادیه هواداران سایبری سپاهان اتحادیه هواداران سایبری سپاهان عاشقان سپاهان
عاشقان سپاهان
اخبار و مقالات و تحليلها درباره باشگاه سپاهان و ورزش استان اصفهان

 

علیرضا مرزبان دستیار سابق زلاتکو کرانچار صبح امروز در یادداشتی برای سایت گل، زردها را به خوشبینی و ادامه رقابت تشویق کرد.

این یادداشت را بخوانید:
 
این پایان خط نیست؛ سپاهان هنوز هم میتواند در آسیا موفق باشد...
 
شکست خانگی سپاهان، و این احساس که احتمال صعود کم رنگ شده، مرا به یاد بازی در جده می اندازد که داوران در آن بازی سپاهان را حذف کردند.سپاهان باید بداند که این شکست از ارزشهای شخصیتی این تیم بزرگ کم نمیکند.
 
بازیکنان سپاهان از شخصیت انسانی بزرگی برخوردار هستند و تا کنون توانسته اند نتایج بی نظیری کسب کنند و امیدواری این را هم دارم که اتحاد و همدلی بازیکنان بار دیگر سپاهان را در آسیا به پیروزی برساند.
 
سپاهان بدون شک قدرت شکست الاهلی را در جده دارد و میتواند با شکست دادن النصر و الغرافه با 12 امتیاز صعود کند.
 
محرم نویدکیا و سایر بازیکنان بزرگ سپاهان باید آستین خود را بالا بزنند و برای شکست الاهلی راهی جده شوند، این قدرت را هم محرم نویدکیا دارد و هم بازیکنان بزرگ سپاهان.
 
کادر فنی، بازیکنان، باشگاه و هواداران باید متحد بمانند تا بتوانند از گروه خود صعود کنند و در لیگ نیز به قهرمانی دست یابند و در جام حذفی هم موفق باشند.
 
من با تمام وجودم اصفهان و مردم با محبت وبا شخصیتش را دوست دارم و همان طور که یک روز به دوست آلمانی خودم گفتم" اصفهان یکی از زیباترین شهرهای جهان است.شهری  که هواداران تیم اولش می گویند:ما سپاهانیم و  حالا حالاها قهرمان...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, توسط سيدعليرضاسجاد